A szépség természetes

A szépség természetes

2010. július 27., kedd

Kérdések és válaszok 1. - Neem olaj

Kisvic, a neem-et mosás előtt kented a fejbőrödre? Meddig hagytad rajta?


Igen, mosás előtt bemasszírozom az egész fejbőrömbe. Az idő: úgy szoktam, hogy zuhanyzás előtt bemasszírozom, még teszek-veszek a fürdőbe, aztán zuhanyzok és a legvégén mosom meg a hajamat. Ez kb 20 perc így. Lehet zuhanysapkával dunsztot is készíteni , ez a shea vajas pakolásnál is hasznos. De egyébként, úgy is lehet - és így sokkal hatékonyabb -, hogy este csinálod meg a pakolást6, zuhany- vagy úszósapka a fejre és reggel mosod meg a hajad. Így éjszaka magába szívja a lehető legtöbb tápanyagot a haj és a fejbőr. Ilyet -ezt a másodikat- elég havonta, vagy türelmesebbeknek hetente, kéthetente egyszer.
Vagy ha nem akar valaki benne aludni, akkor délután megcsinálod a pakolást (egy olyan nyugisabb, otthonlevős napon ) zuhanysapka, és este hajmosás.

A neem olaj egyébként nagyon szépen helyre tette a fejbőrömet. Eddig nagyon zsíros volt, ami azt is magában foglalta, hogy tele volt pattanással a fejbőröm , ami nagyon kellemetlen volt, a zsírtengerről nem is beszélve... Legelőször a Dr Hauschka samponban találkoztam a neem olajjal, de az iszonyú drága volt és hosszú távon nem tudtam megengedni magamnak... Ezért nagyon örülök, hogy most már maga az olaj natúr, természetes formában is elérhető, és nagyon jó áron!

5 megjegyzés:

gitmargit írta...

Szia, most tévedtem ide először és ezzel a korpás hajra való tippekkel nagyon felkeltetted az érdeklődésemet. Milyen samponhoz érdemes a neem-olajat tenni?
És hol érdemes megvenni a nemm-olajat? Én is most elkezdtem azzal próbálkozni, hogy minél natúrosabb dolgokat használjak, így most az Alverde sötét hajra való samponját használom. De ez a korpa... Az ecetes öblítés nekem segített egy ideig, de ha csak egyszer elmaradt hajmosás után, rögön jött a korpa. Szóval kipróbálnám ez az olajat!

Kisvic írta...

Szia!

Bármilyen samponhoz keverheted, de közvetlenül a fejbőrbe is bemasszírozhatod hajmosás előtt!

Zizi írta...

Szia!

Kipróbálnám korpás hajra a neemolajat, milyen arányban kell a a samponba keverni?

Névtelen írta...

Sziasztok!

Csak ajánlani szeretnék egy oldalt, ahol Neem tartalmú és egyéb természetes kozmetikumok vannak. Nemrég fedeztem, egy ideje tőlük rendelek, és olcsóbbak mint máshol: www.ayurvedatermekek.hu.
Korpás hajra nagyon jó a samponjuk és hajkrémük is van (Dabur Vatika Lemon! Az én hajam is korpásodott, egy ideje ezeket használom, és csak ajánlani tudom!

Névtelen írta...

Sziasztok!

Csak ajánlani szeretnék egy oldalt, ahol Neem tartalmú és egyéb természetes kozmetikumok vannak. Nemrég fedeztem fel, egy ideje tőlük rendelek, és olcsóbbak mint máshol: www.ayurvedatermekek.hu.
Korpás hajra nagyon jó a samponjuk és hajkrémük is van (Dabur Vatika Lemon! Az én hajam is korpásodott, egy ideje ezeket használom, és csak ajánlani tudom!